05:40:00

Perfekcyjne brwi! INGLOT KONTURÓWKA DO BRWI AMC

Cześć ;)
Moja historia "brwiowa" nie trwa zbyt długo. Nigdy wcześniej nie używałam tego typu, kremowych produktów do brwi. Zwykle były to cienie i żel.
Swego czasu internet oszalał na punkcie Anastasia Beverly Hills Dipbrow pomade. Jednak jej cena jest jak dla mnie zaporowa. Uznałam, że wydanie kilkudziesięciu złotych na pomadę z AB nie jest dość rozsądne biorąc pod uwagę, że nie mam pojęcia jak się z tym "czymś" pracuje.

Naprzeciw wyszła rodzima marka Inglot, która stworzyła swój produkt w znacznie tańszej wersji (37 zł).  W swym asortymencie posiadają 12 odcieni konturówki, a w plastikowym słoiczku znajdziemy 2 g produktu.  link

Dlatego też zdecydowałam się na konturówkę w żelu z Inglot. Kilka razy robiłam już zamówienie, dobierając sobie kolor na podstawie informacji u innych dziewczyn na ich blogach, jednak za każdym razem rezygnowałam. Dopiero, gdy natrafiłam na sklep stacjonarny przekonałam się. Pani dobrała mi kolor, "zrobiła" mi brwi i w ten sposób stałam się szczęśliwą posiadaczką pomady o numerze 16.

Co mogę o nim powiedzieć? 
Jest stosunkowo ciemny i muszę przyznać, że gdy patrzyłam na ten wzornik kolorów, który jest w Inglocie to nigdy bym się na niego nie zdecydowała. Wówczas wydawał mi się za jasny. I tak, podekscytowana nową perełką pomalowałam sobie brwi. Niestety, pierwsze próby pokazały, że mam dość ciężką rękę. 



Jakie są moje spostrzeżenia ? 

Gdybym miała się sugerować wzornikiem kolorów od Inglot zdecydowanie wybrałabym ciemniejszy odcień.  Kolor 16 na żywo jest na prawdę ciemnym brązem, jak dla mnie dość neutralnym z odrobiną ciepłych tonów. Gama kolorystyczna jest dość duża (12 kolorów), toteż sądzę, iż każdy będzie mógł coś dla siebie znaleźć. Jestem pewna, że zdecyduję się na jeszcze jedną, tym razem bardziej chłodną i jaśniejszą. Produkt jest przyjemny w konsystencji i łatwo namalować nią pojedyncze włoski. Niemniej jednak wciąż muszę się uczyć jak precyzyjnie nadać moim brwiom kształt.


Buziaki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Magdalaa , Blogger